čtvrtek 18. září 2008

19.Den


1.fotka
2.fotka
3.fotka




Dneska byl náročný den jsem vyřízená z celodenního chození po Polsku, ale bylo to moc pěkné! Dnešní dne jsem strávila takto: nejdříve jsme navštívili partnerskou školu v Polsku a tam jsme se vzdělávali :)) Poté nás naoplátku oni provedli po "jejich" městě (Jelenia Gora) tam jsme navštívili muzeum které bylo moc pěkné no a pak už jsme měli samostatný rozchod po městě:))) Tak jsme s holkama tedy vyrazily-město jsme si pěkně prohlídli po svém, z města také pochází 1. fotka, 2. fotka je od Vodopádů ze Sklarske Poreby a 3. fotka je také z města kde v budově městského úřadu měli takto prosklenou podlahu pod kterou byla vidět stará Neptunova studna, na studnu si většinou stoupali jen ti opravdu odvážní protože to byl opravdu zvláštní pocit stát takhle "na studně" :)).Dnešní den se prostě podle mne nedal shrnout do jedné fotky:)) Dnešní den se mi moc líbil a užila jsem si ho !

Žádné komentáře: