pondělí 17. listopadu 2008

76.Den


Volno nám končí a my jsme ho zakončili návštěvou Libereckého bazénu-moc jsme si to užili :-) Na fotce jsme já i když je to vlastně jedno není to vůbec poznat :-)

5 komentářů:

Božena řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Božena řekl(a)...

To je ale pěkný styl - s hlavou pod vodou jako potápka. A jak bylo v divoký řece - nepotkali jsme se tam?

K. řekl(a)...

Boženo, vy chodíte do divoké řeky? Já také!! A také jsem si přečetla, že znáte bludičky. Nevíte Janino, co to na té fotce bylo??

Božena řekl(a)...

V divoké řece jsem jako doma - děláme tam s Lojzou tsunami -a co teprve tobogán! Nejraději mám ten stříbrný, obvykle ho sjíždím po břiše, tuhle jsem se ale zasekla těsně před výjezdem (jsem trochu při těle) , vytvořil se špunt a musel zasahovat plavčík, který musel přivolat tři silné chlapy, aby mě vytáhli.. no byla to trochu ostuda, dostala jsem zákaz vstupu na atrakce, ale už vím jak na ně vyzraju - pořídím si nové plavky, aby mě nepoznali!(ty staré jsem stejně při sjíždění prodřela..)

JAniNa řekl(a)...

Tak dobře no bludičky to zrovna nejsou :-) Fotila jsme venku po tmě, namáčkla jsme spoušť a když jsme jí domačkávala pohla jsme sem a tam foťákem a tohle z toho vzniklo:-)