pátek 21. listopadu 2008

80.Den




Dnes je tolik věcí k dobré náladě:-)Už je to 80 dní co dodržuji projekt 365, napadl první sníh-a že ho není málo, doufám že vydrží aspoň do zítřka to by bylo moc fajn
:-) No a to hlavní je že jsme dnes dostala konečně přihlášku na střední školu kterou musím podat do 30.listopadu- o volbě školy jsem už pevně rozhodnutá :-) Jo a ještě abych nezapomněla : Nelčo udělala si mi velkou radost že ses do projektu 365 zapojila taky !! :-)

5 komentářů:

Božena řekl(a)...

Nááádhera to je ta pravá předvánoční chumelenice, skoro by se mi chtělo péct cukroví..

Denisa řekl(a)...

Ahoj Janičko. Máš tu moc krásný fotečky ... Hlavně tahle je úplně bezva! Máš krásnej blogísek ... Povedl se ti a hlavně máš fantasii a umělecký nadání, tak ti to jde moc hezky.

JAniNa řekl(a)...

jéé děkuju...to si mně moc potěšila :-)

Nellinka řekl(a)...

Janíí tak tohle je fakt dobrá fotka=)moc se ti povedla!

Anonymní řekl(a)...

Podle mě ta fotka není špatná, je good... ale Jana tady má i lepší, krásnější a originálnější fotky, než je tahle (jenom můj názor).