neděle 25. ledna 2009

124.Den

MAmka dneska vyrazila na Hrabětice na běžky a mě, bráchu a Báru vyhodila na Severáku na sjezdovce...byli jsme tam asi od 9 až do 12:00 :-)) Suprově jsme si zajezdili :)
No ale tak trochu jsme včera mamce nepřiznala že mi tak trochu není dobře protože na lyže už jsme se moooc těšila...Ráno mě ještě bolelo v krku ale myslela jsme že to bude dobrý...ale...Asi to pořádně odstonám, teď tu sedím s obkladem na krku a piju teplej čaj:-))




A taky si tak říkám že je to PRVNÍ fotka v blogu na který jsem já :-D
Je to jedna z těch akčnějších fotek :-D

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

... no vidíš, jak ti to jde... uplná Šárka Záhrobská.. ;-)

Lucka73 řekl(a)...

Souhlas!! A jak to tp sluší!!! (obzvlášť, když tě takhle nejni vidět :oDDDDDDD)

Božena řekl(a)...

Hmmm, a ten profesionální úsměv do objektivu, doufám žes pak nepřejela fotografa!

K. řekl(a)...

No, tedda , tak se brzo uzdrav!¨T. je taky nemocný:(