pátek 6. února 2009

136.Den

Oslava




Nakonec jsme oslavu přeložili na dnešek a stejně jsme tam byly jenom tři..Klára onemocněla...Ale co i tak jsme si to užily:-) Mamka s taťkou šli večer s Bráchou na Maturiťák a my byly sami doma :-D...Babička nám už předem nachystala těsto na pizzu, a náš jediný úkol byl si jí nazdobit a upéct...Úžasnej to nápad!! Užily jsme si u toho dooost srandy a pizza byla výborná! Každá si udělala svojí podle svojí chuti :-D Já jsme si tam dala snad všechno :-)) Upéct se nám to taky povedlo no prostě super! Když jsme si to tak pěkně všechno nachystaly tak jsme si pěkně sedly ke stolu já vytáhla pěkně vychlazené předem namíchané koktejly...A pak jsem přinesla SVÍTICÍ BRČKA :-DD To byl asi vrchol večera :-) Pak jsme ještě dlouho různě blbly, hrály schovku po tmě... Moc jsme si to i ve třech užily...Šli jsme spát tak kolem 1hod...
:-)

1 komentář:

K. řekl(a)...

To jsem ráda, že se oslava vydařila. A svítící brčka, to jsem teda v životě neviděla!!!