čtvrtek 12. února 2009

142.Den


Ztráta kabelu

Bylo mi to divný..Kabely jsou vždycky na jednom místě, ale od toho mého foťáku-tak zrovna ten tam prostě nebyl..Hledala jsem skoro na všech možných místech a nic...Začala jsem přemýšlet-kde byl naposled, kdo ho měl, proč ho měl...
A pak mi to prostě došlo :-D.
..Před nedávnem dal taťka náš starý digi foťák dědovi no a s ním samozřejmě i kabel, asi mu ale nějak uniklo že je to kabel také k mému foťáku..Byl totiž jen jeden kabel se stejnou přípojkou na dva foťáky :-))Takže první záhada vyřešena...
...Další věc nad kterou jsem se musela zamyslet..No a jak teď jako budu stahovat fotky já?? Ale jsem šikulka přišla jsem na to :-DD Mám svoji "flešku" která je na paměťové karty a tak vždy jen přehodím kartičky zapojím "flešku" a je to :-)) Takže konečně můžu zase pěkně doplnit fotky na blog :-)


A na fotce je mamčin brambořík :-)

Žádné komentáře: