pátek 13. března 2009

171.Den

Divadlo

Pátek 13tého, no a co??!! Náhodou super den ve škole mě zkoušela učitelka na chemii a mám za 2(lepší výsledky z chemie jsou u mě vy jímkou)
A hlavně to o čem chci teď psát, ve čtvrtek volala teta že prý má na pátek lístky do divadla a že jestli někdo z nás nechce jít s nima.
Nejdřív že půjdou obě babičky a teta se strejdou.
Pak byl zase nápad že půjde jen jedna babička(páč té druhé se nechtělo) a já se sestřenkou a tetou(strejovi to taky vůůbec nevadilo-šel radši s Eliškou a Honzíkem do kina:-)
byly to lístky do Naivního divadla v Liberci, Říkala sem si že to bude obyčejný představení a prostě tak ale šla jsem ráda stejně bych jinak večer seděla u PC nebo u TV :-)
Když mi pak ještě mamka řikala cenu lístu už to mi bylo divný- cena jednoho lístku na představení v naivním divadle??!!
Docela jsme se divila(tu cenu nechtějte ani vědět!!)Pak sem se ještě dozvěděla že to má být na účel charitativní akce sdružení D.R.A.K. to už mi byla cena trošičku jasnější.
Teta ještě odpoledne volala že máme přijít už o půl hodiny dříve že se bude ještě něco dít:-) Do divadla jsme nakonec dorazily ve finálovém složení já,teta,babička a sestřenka.
Přišly jsme do málého sálu kde byly krásně nazdobené švédské stoly bar s pitím, No krása!
Tak jsme tam tak stály zdravily se s ostatními lidmi známými i neznámými :-)
Všimla jsme si že v davu stojí i Vlastík Harapes:-))
když se ozval první gong všichni postupně začali odcházet k pódiu.
Po usazení jsme se konečně dozvěděly co že se vlastně bude hrát a kdo že to bude hrát.Celé představení byla taková "one woman show".
Hlavní a zároveň jedinou představitelkou byla Simona Stašová. Jmenovalo se to : Shirley Valentine...
Můžu jen doporučit prostě něco úžasnýho!!
jsme moc ráda že jsem nakonec do divadla šla hrozně moc jsme si to užily, budu ještě dlouho vzpomínat.
Při odchodu jsme ještě dostaly každá krásný hyacint v květináčku, jojo jaro už je skoro tu už i u nás jím to zavání :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Super jste si to užily holky!!! K.

Anonymní řekl(a)...

Teda to musel být vážně super zážitek!!! Jen při samotném čtení se člověku dělají sliny na jazyku a hned by se do divadla na představení vydal :-) Jooo a kde je vyfocený ten hyacint?!!! Ať můžu závidět. LF

Anonymní řekl(a)...

Janina bez problému splynula s davem libereckých celebrit i když asi byly s Kamčou nejmladší.Ale co se v mládí naučíš-později určitě využiješ :-))

Růžena