pátek 27. března 2009

185.Den

dneska jsem šli se školou na Veletrh dětské knihy v Liberci, měli jsme každá dvojce přidělené dva druháky :-)
Chodili jsme s nima prostě jen po výstavišti, ukazovali jim všechno možný atd...
V 11:15 jsme měli mít sraz s učitelem a pak rozchod, dorazili jsme všichni včas, udělali hromadnou poslední fotky a všichni se rozprchli domů.
Já s Klárou a Bárou jsme řekli že tam ještě chvíli zůstaneme, že si to ještě celé projdeme pořádně spolu.
A vyplatilo se, v hlavním pavilonu takhle jdeme a u sloupu tam stál Lukáš Hejlík(hlavní herec z Ošklivky Katky) tak se nám podepsal na záložky které jsme tam taky dostaly a ještě jsme ho poprosily jestli by se s náma vyfotil, byl příjemnej a vyfotil se s náma, teda jen se mnou a Klárou. Bára ani nevěděla kdo to je a tak nás aspoň vyfotila :-)
Takže pěknej zážitek a fotku přikládám.

A druhá část dne, mamka dneska odjíždí do Francie lyžovat(jedou ještě známí z Brna a tak..), no to se někdo má.
A tak jsme asi ve 20:00 mamku vezli ještě do Prahy. Od neděle tu s námi bude babička s dědou z Tanvaldu, a přes týden bude taťka malovat v obýváku, budu ještě průběžně dávat vědět jak to vypadá :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jé to se máš...mě příde moc sympatickej už v Katce :)akorát já pořád nemůžu poznat kdo jsi ty :D asi jsem dost ostuda..ale ty dvě holčiny jsou si dost podobný..ale řekla bych že ty jsi ta na levo?(teď jestli jsem se spletla tak se moc omlouvám :()
Jinak...opět krásný fotečky a celý blog ;)
Míša

JAniNa řekl(a)...

A zrovna sem ta druhá:-DD
To ale chápu že si to nepoznala, protože já tu moc svejch fotek nemám :-)

K. řekl(a)...

No nalevo napravo, jak se to vezme:-)).

JAniNa řekl(a)...

To je taky pravda, no prostě sem ta v modrý bundě :-)))