pondělí 6. dubna 2009

195.Den

Na Fugnerce:



Už v neděli když jsme ráno odjížděli z Javorníku mi teta říkala že jí není moc dobře a že ve středu mají odletět do Athén a že se prý na to necítí tak jestli mám platný cestovní pas. Pas samozřejmě platný je a mám už i občanku takže fajn, jediné co teď je jestli půjdou přehlásit letenky na jinnén jméno...


celé pondělí až do oběda sem byla ohromně napnutá!!!!



A pak mi přišla tak moc očekávaní SMS ve které bylo jen : Tak jedeš!!! :-)
Šťastná jako blázen, jinak se to popsat nedá :-D

Odpoledne jsme s mamkou ještě jely koupit sluneční brýle a kalhoty.

Ale nemohlo to prostě být asi tak jednoduché, takže večer zvoní telefon a teta jen říka: "Nemáte ještě náhodou někoho kdo by mohl jet??"
Že prý Kamča(sestřenka, kvůli které vlastně hlavně jedu) má kašel a teploty, že hned ráno jdou k doktorce, ale že prý se na to také necítí.
Já jsem z toho celá špatná ještě do večera, přemýšlíme kdo by teda nakonec vlastně ještě jel, zatím to je tak že jedu já, bratránek a strejda(+ jejich sousedi) Zítra ještě napíšu jak to všechno dopadlo.
Jsem teď momentálně dost zklamaná, ale pořád to nemění nic na tom že jedu JÁ a já si to taky užiju :-)

Žádné komentáře: