neděle 12. dubna 2009

201.Den

Cesta na kopeček byla lemovaná Aloe vera, nebo nějaká Agáve ??!! :-))

V neděli už bylo líp a proto jsme zase vyrazili do terénu :-)
Jedna půlka byla ve Válečném Muzeu a druhá v Muzeu Kykladského umění, já šla do válečného:-)

Byli jsme se také podívat na budovu hlavního parlamentu, ve 12:00 jsme šli na střídání stráží před parlamentem, krásný zážitek :-)

Odpoledne už bylo zase pěkně tak že jsme se vydali na Pahorek Likavitos, ti slabší jeli lanovkou.

Děcka šly jako první a šli jsme poměrně dost rychle. Sluníčko pařilo, šly jsme fakt dost rychle a do kopce.
Já od rána nic nejedla a tak když jsme přišli na horu a zastavili se udělalo se mi dost špatně, a ještě když sem se podívala dolů z kopce(nemusím výšky)- no fuj já měla dost!!

Na kopečku jsme chvíli pobyli, mě se mezitím udělalo o trochu lépe a šli jsme dolů, a tak jsme ještě dlouho čekali na druhou část skupiny...

Pak jsme se šli konečně najíst :-)
Večer dospěláci řekli že jdou na kopec ještě jednou že to chtějí vidět všechno za tmy, to jsme zase my děcka tak zas moc nutně nepotřebovaly :-D

Takže dospěláci šli na horu sedli si tam do restaurace, a my jsme si sedli na pití ve městě :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nechci ti do toho kecat... ale tyhle kytky nejsou aloe vera, ale druh Agáve... xP