neděle 10. května 2009

228.Den

JE ROZHODNUTO.....




Po dlooooouhém rozhodováním zvítězila TEXTILKA i když moje první rozhodnutí byla stavebka, tak jsem přeci jen asi přišla na víc plusů u textilky tedy alespoň pro mě.... :)
Přeci jen když mám teď 3 z matiky tak bych se na stavebce dost trápila, i když textilka taky nebude úplně nejlehčí(to asi žádná sš) tak se ke mě asi hodí víc textilka a nebude tak náročná...
Nevím co mam psát :-D Jsme ráda že sem konečně rozhodnutá protože ještě včera jsme fakt neměla páru jak bych se měla rozhodnout, dneska je ale všechno jinak a já jen doufám že jsme si vybrala dobře =)
Aspoň mám dobrej pocit že jsem přeci jen měla na výběr mezi dvěma školama na které mě vzali :-D

3 komentáře:

K. řekl(a)...

Gratuluji k rozhodnutí:). Určitě jsi zvolila dobře!!!!

Anonymní řekl(a)...

Ahooojky, moooc gratuluji k tvému rozhonutí!!! Myslím, že jsi se rozhodla správně!!! Já byla taky víc pro tu Textilku :-D LF

Anonymní řekl(a)...

Taky schvaluju tvoje rozhodnutí :-))

Ať se ti tam líbí !!!!


Růžena