středa 20. května 2009

240.Den



Fůůj, ale dát to sem musim =D
Přišla jsme odpoledne do kuchyně a koukám co je to na podlaze za kuličku, ještě že jsem na to nešáhla...Doslova obrovské psí klíště, fuj ale vyfotit sem to musela...

Do školy jsem dneska šla, není mi sice úplně nejlíp ale doma je to nuda =D

5 komentářů:

K. řekl(a)...

Fůůj, ještě že jsi na to nešáhla, ale pouze jsi to vyfotila:-),.. a tak tam leží dodnes:-)).
Tak ať je ti už dobře.
vošul měl včera klíště na zádech.

JAniNa řekl(a)...

Jo taťka taky měl o víkendu klíšťáka. A tohle sem zbírat nechtěla tak sem volala na Kubu ať s tim něco udělá, no nepomoh mi ani nepřišel dolů :-)
Nakonec sem ho nabrala na lžičku a spláchla do záchodu :-)
Jinak dneska už mi je úplně dobře, už jenom smrkám. pá

Anonymní řekl(a)...

Takový klíšťák :D ... My jsme (moje rodina) naštěsí tenhle rok zatím nikdo klíště neměli

Anonymní řekl(a)...

zapoměla jsem se podepsat :)
Míša ;)... u tadytoho přídávání komentářů...vůbec to nechápu :D

JAniNa řekl(a)...

To se máte, tak ať i dál žádný nemáte. =)
A s tim podepisováním je to nějaký divný, taky to nechápu =D