čtvrtek 7. května 2009

225.Den STAVEBKA vs. TEXTILKA

Památník obětem komunismu pod Textilkou...
Už je to přes týden co vím že mě ani na stavebku ani na obchodku ani na gympl nevzali...
Od té doby koukáme na další školy jak to teď bude atd...Nakonec jsme se dostali až k textilce.
Včera tam paní ředitelka z naší školy volala jak to tam teď mají atd. Ale co se nestalo, uzávěrku druhého kola měli ve středu, ale naše p. ředitelka to dojednala že můžeme donést přihlášku až dnes a vlastně dojednala i skoro celé přijetí =D
Přihlášku jsme tedy ještě ten den vytiskli, a dneska dopoledne jsme šli na textilku předat přihlášku. Seděli jsme tam s mamkou u paní ředitelky docela dlouho a povídali si tak různě o tom všem jaký v tom je teď zmatek atd...
Pak nám vlastně paní ředitelka řekla že mě nejspíše vezmou a jestli náhodou nemám rovnou zápisový lístek, lístek jsme měla takže nebylo co řešit :-)
Celou dobu jsem pak o tom přemýšlela jak je vlastně textilka taky dobrá škola, že to bude fajn :-) !!


Ale jen ta jednoduchý to prostě není.....

Dneska prostě nepřestávám vycházet z údivu. Nejdříve mi řeknou že mě přijali na textilku(zatím ne oficialně) A pak přišla ta BOMBA...
Odpoledne mi volá taťka že prý mu volali ze STAVEBKY že se jim uvolnili místa a že můžu být PŘIJATA !!!!!

Já nevěděla co říct, stavebka to je přeci ta škola na kterou jsem doopravdy chtěla ale teď prostě nevíííím!
Začala jsme totiž i dost přemejšlět o té textilce, a a a prostě nevim......

Taťka to ukecal že jim můžeme dát vědět až v pondělí ráno, ale hrozně se bojím že už místa budou zase nahrazena dalšími...
Já chci vlastně asi na stavebku, vždyť jak se to říká první slovo platí......A MOJE první zvolená škola byla STAVEBKA!

Asi bych byla nejradši kdyby tam teď taťka zavolal a řekl že to BERU, ale on zase taky neví že prý si to mám ještě rozmyslet...Vím rozmyslet si to musím pořádně ale jen doufám že až v pondělí zavoláme s konečným rozhodnutím že už nebude pozdě!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

neboj... nějak to dopadne... stejně pak zjistíš, že tě to vlastně vůbec nebaví, a že potřebuješ něco lepšího... a za rok půjdeš zase na jinou školu ;-).... několik lidí odemě ze třídy jde zase po prázdninách do prváku a já se taky rozhoduju.... takže bejt tebou, tak si z toho moc nedělám hlavu.... zbytečně se stresuješ ;-)