pátek 12. června 2009

263.Den

Jupíí, zítra odjíždím na 4 dny na školní výlet, hrozně se těšim :))
Všechno zbalit a vypravit se musím sama, mamka s taťkou jsou už od středy na kolech...Teď už jsem zabalila skoro všechno, venku jsem si natrhala třešně do mističky potom nakrájela papriku a ředkvčky do další mistička a ještě jsem si udělala přírodní plátek vepřového, který si zítra dám do housky se zeleninou =)
Bavilo mě to si to takhle pěkně všechno přichystat, zítra jedu busem v 9:29 z Ostašova a pak máme sraz na nádraží a jedeme všichni vlakem :))
Fakt se moc těšim!!
Až se vrátím doplním celý blog, teď jsem toho měla pořád nějak moc, hlavně ve škole se teď psaly jen testy a učitelé pořád zkoušeli, ale podstatné je to! že známky jsou už uzavřené, a testy i zkoušení dopadly dobře!! =)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To jsi teda šikulka, že se takhle pěkně postaráš:-) K.