pátek 20. března 2009

178.Den


Tak trhání naštěstí vůbec nebolelo, jen injekce do patra je trochu nepříjemná.
Bolí to spíš až potom až to začne přicházet k sobě, ale vzala jsem si hned prášek, poctivě ledovala a pak jsem usnula takže všechno OK. Odpoledne už jsem byla úplně v pohodě ani jsem nic necítila. Tak jsme s mamkou vyrazily na nákupy. Jely jsme hlavně za účelem navštívit obchod PROFIMED (maj tam snad všechno pro zuby a tak...) v PROFIMEDU jsme pořídily skvěle, koupily jsme KPZ-krabička pro zuby neboli krabička poslední záchrany :-))
Je tam všechno co bych potřebovala pro hygienu na rovnátka, různé druhy kartáčků, vzorky past a ústních vod atd...
No a pak jsme ještě koupily Bráchovi nějaké oblečení, mě boty a mamce šatičky na léto a halenku do práce :-))

1 komentář:

Božena řekl(a)...

jak by řekl taťka: zašopovat, to vy umíte holky!