sobota 21. března 2009

179.Den

Na fotce moje nové boty, fotila jsem je když jsem tak seděla v obýváku a nudila se...




Dneska jsem se dost nudila, jsem zvyklá že minimálně odpoledne o víkendu se vždycky vidím aspoň s Bárou, jdeme spolu ven nebo jde ona ke mě, já k ní ale Bára dneska ráno odjela na týden lyžovat na hory achjoo...Ve škole mám aspoň Kláru tam to je uplně v pohodě ale co doma??? No nuda...
Pak jsem si vzpomněla že jsem se minulý týdne tak trochu předběžně domlouvala s Kamčou(sestřenkou) že by na víkend mohla přijet a tak jsem jí hned dopoledne volala, ale taky nic, měli tam obě babičky a dědu a slavili předběžně Elišky narozeniny, protože babičky a děda dneska odjížděj na týden do lázní.

A tak jsem se hodně nudila, dopoledne jsem byla chvilku u televize pak zase u počítače a to už mě fakt nebavilo tak jsem pak pomáhala mamce, luxovala jsem a potom jsem se pustila do nějaké velikonoční výzdoby :-).
Po obídku jsem pak až do 4 byla venku pomáhala jsem zase naopak trochu taťkovi. Spálili jsme piliny, sundali poslední vánoční světýlka z baráku(i když trochu opožděně tak přece:-)))

Nakonec jsem se přeci jen aspoň trochu zabavila, ale nějak to hrozně pomalu ubíhalo.

3 komentáře:

Božena řekl(a)...

Tak tomu říkám "znuděná" sobota... ale zase pěkně přibylo povídání do blogu a fotečky a nenudím se já jako pravidelný čtenář!!

Anonymní řekl(a)...

Ty boty jsou super ;) "konversky"miluju .... doma mám troje :)

Anonymní řekl(a)...

Jo jo, souhlasím s Bóžou. Pokaždé když se tak trochu nudíš, jsou na blogu moc krásné fotečky a ještě lepší povídání, ve kterém se člověk dozví spoustu zajímavých informací :-DDD Jen tak dál!!! LF